Til hovedinnholdet

Bytte regnskapsfører? enklere enn du tror.

     

Det er ukomplisert, lite tidkrevende og det kan gjøres hele året. Like enkelt som du bytter forsikringsselskap og strømleverandør som privatperson.

Synes du det høres vanskelig ut å bytte regnskapsfører?
Det er faktisk enklere enn du skulle tro.

Du kan bytte regnskapsfører gjennom hele året. Det er ikke nødvendig å vente til nyttår før du bytter, men det er hensiktsmessig å bytte ved månedsslutt eller terminslutt.

Å ha riktig regnskapsfører for firmaet ditt kan spare deg for mye tid og penger. Den tiden kan du bruke på kundene dine, og det du er god på. Med en kompetent regnskapsfører som gir deg gode råd på veien, kan du bruke tiden på å utvikle bedriften din og få den til å vokse. Stort firma, eller lite firma? Vi lager en skreddersydd løsning tilpasset dine behov.

Hvorfor bytte regnskapsfører?

Noen ganger er det dessverre nødvendig å bytte regnskapsfører, enten fordi samarbeidet ikke fungerer eller fordi du føler at du ikke får den tjenesten du betaler for.

Det kan også være at du føler at din nåværende regnskapsfører ikke har den kompetansen som du etter hvert har behov for. Eller at din regnskapsfører ikke har tatt i bruk moderne, digitale løsninger og ny teknologi, slik at bedriften din er nødt til å bruke ekstra tid på gammeldagse, tungvinte løsninger.

Hvordan bytter jeg regnskapsfører?

Det er lurt å tenke gjennom hvilke behov regnskapsføreren skal dekke, og hva slags tilbud du behøver. Sjekk om du har vanlig oppsigelsestid hos din nåværende regnskapsfører, normalt tre måneder.

Be om et uforpliktende møte med Regnskapssentralen AS slik at vi får avklart behov og fremtidige leveranser. Vi vil gi deg et tilpasset tilbud som imøtekommer ditt behov og dine ønsker nå og fremover.

Vi tar oss deretter av kontakten med nåværende regnskapsfører og sikrer riktig overgang.

Kontakt oss her

 

Hvorfor velge Regnskapssentralen?

Regnskapssentralen AS er et autorisert regnskapsførerselskap som ble stiftet i 1952.
Vi er et økonomihus som er en totalleverandør innen økonomiske og administrative tjenester og en del av regnskapskjeden Saga KL.

Vi er 19 løsningsorienterte ansatte med erfaring fra de fleste bransjeregnskap. Vi har også spesialkompetanse innenfor forvaltning av boligsameier og borettslag.

Hos oss finner du alle regnskaps- og rådgivningstjenester under samme tak.
Vi tilbyr alle tjenester innen regnskap, lønn, fakturering, remittering, årsoppgjør, skattemelding, skatteberegning og utfylling av offentlige oppgaver.

  • Vi sørger for at du får verdifull rådgivning for effektivisering av økonomirutinene i bedriften.
  • Vi innehar spesialkunnskap om aktuelle lovverk, og benytter de nyeste dataløsninger.
  • Vi ønsker å være en proaktiv partner som ser løsninger og bidrar til verdiskapning i din bedrift.
  • Vi tilpasser våre tjenester til ditt behov og dine ønsker.

 

Ta kontakt for et uforpliktende møte, eller be om et tilbud. Kontakt oss her

Ønsker du å vite mer om hva vi kan tilby som forretningsfører for boligsameier/borettslag? kontakt oss her

 

Vil du vite hva våre kunder synes om oss? Det kan du lese om her

 

Regnskapssystemer våre dyktige medarbeidere jobber i, se oversikt